Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
nowdays students
Wednesday, May 2, 2012 • 7:47 AM • 0 Besos


zayn malik *wink wink




Gambar di atas tiada kena mengena dengan tajuk entry saya, salah ke letak gmbr buah hati? haha k joke. First of all sorry kepada kak2 yong, kak long, mak long, nek long, kak long pailang dan seangkatannya kalau terasa dengan apa yang saya luahkan didalam blog insan bernama huda ni .Maaf banyak2 sekadar nak berkongsi pendapat saya sebagai pelajar sekolah hari ini. Tak perlu terasa kalau anda tak seperti yang saya katakan . K . ? Saya sangat pelik dengan perangai pelajar-pelajar sekarang yang berlagak gangster.Tak faham? Okay macam ni maksud saya macam kalau ada gaduh ke apa bnda yg small matter will be like the biggest case of the year . Like example macam katakan ada satu pergaduhan and suddenly someone yang tak ada kena mengena tiba-tiba masuk campur ==' >< ala2 nak tunjuk hero gtuhh! lepastu cakap dengan gaya gangster yang amat menjengkelkan sekali? peh sadis aku tengok budak-budak macam ni sangat okayyy gaya dwg cakap lebih kurang macam KL gangster dah aku tengok (dh bole la interview kl Gangster 3 ) . *angkat kening kt syamsul yusof k ttbe ><  dengan angkat2 tangan dia mak aihh . AWK!!  Kalau lelaki tak apa jugakk! ni pompuann wehhh! Malu lah dahlah kat sekolah orang tengok, ckgu2 smua tahu perangai awak, awk ingat awak bagus?




So not cool okayy? Di luar kesedaran awak , sebenarnya orang akan geli and sgt menyampah dengan perangai awak and awak sangat poyo k especially perempuan? dont have to be like so 'TAIKO' sampahh ok? Awak kan perempuan boleh tak kalau settle diam-diam? malu la dahla pergi sekolah pakai kain.Lain kali gaduh dalam kain k? bru gangster abes? faham?Kecuali kalau mmg orang yang kau gaduh tu melampau like mencuri, merogol, meliwat etc ! okay? Like seriously aku sangat tak suka kepada manusia-manusia lifeless dan tak beradab macam ni?  Better duduk kelas pemulihan lagi bagus :/




Moral of the story - Tak payah nak berlagak gangster sangat lah? sikit-sikit dahlah malu lah :/ Sama-sama kita ubah apa yang tak baik k? amin ! 

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless