Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
some update for you
Monday, April 9, 2012 • 10:07 AM • 1 Besos

lets make it shorten i already end up my relation wth Honam secara baik , i realize 2 weeks before yg i dah xsayang dia just dont know how nak cakap and pada masa tuh dah jatuh hati dgn my new crush (Han) :*

okay just come back from umrah Alhamdulillah segala urusanku disana dipermudahkan Allah SWT :) seronok sgt and thnks dkt Afif for the Al Quran and the watch :) *actually dia nie anak owner hotel kat sana :) and he mixed jakarta+arab :) ni pun dia txt bgtw kaabah banjir . Hmm quiet rindu jugak la nak pergi lagii insyaallah 2014 kalau tak ada halangan yang melintang . So kat sana aku buad solat istikharah nak tahu siapa yang aku sayang and ternyata orang tu bukan Honam :) so memang lepas tu aku tawar hati nak cakap dengan dia call pun aku marah-marah emm .

Oh ada gak yang tanyaa best tak masa dekat sana. Ya Allah rumah Allah koyd mestilah best dekat sana kita lupa everything yang kita ada kat tanahair :) seriously :') imiss all the moment there. Nanti aku upload gambar masa g sana k ? macam-macam tempat pergi ladang unta, masjid Quba', etc

So now everybody was just like asking me who my new bf? zzz 2 weeks bfre aku break dengan Honam aku dah suka kat someone nie :)actually penah rapat dengan dia before Honam then couple je dengan Honam trus lost contact and finally we are connected back :) hee missyou. Next step i dont know just wait and see :* much love Askm


Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless