Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
My last mid year Exam
Thursday, May 3, 2012 • 6:10 AM • 0 Besos

Assalamualaikum to all readers and viewers...

Alhamdulillah hari ini saya masih mampu nak update blog ni! Yeah saya masih lagi seorang pelajar yang menuntut di SMK Dato Ali Haji Ahmad ::)) wa bangga teruk belajar kat sini wehh! love u SDAHA! So benda benda ni semua tak ada kena mengena pun dengan tajuk entry hari ini iaitu ''MY LAST MID YEAR EXAM'' hmm last weh? Next year aku dah tak merasa dah tidurr masa lepas jawab, pas2 jawapan, sorok buku bawah meja, curi kertas soalan ni semua :( Semua ni akan jadi kenangan :( 11 tahun sekolah and 11 kali lah aku pass through mid year exam.? tak termasuk tadika *masa tadika aku skola arab taw tapi sepatah bahasa arab yg ckgu ajar pun aku tak ingat yang aku tahu babun-pintu kk godai! 

Ok so first day exam harini dah start dengan paper rekacipta ! woot ! aku tak amek bercita-cita tak nak datang sekolah tapi disebabkan semangat nak belajar yang berkobar-kobar *sambil genggam tangan gua hadirkan diri ke sekolah! ceh2 padahal aku kena pulang modul sejarah Afy ==' haha hmm then masa bdk2 ni amek rekacipta aku ditiduri mimpi2 indah namun itu semua berakhir setelah kedatangan cikgu Isma Hanif yang merupakan tenaga pengajar ACC! so aku kena buat2 study account and aku buat tajuk perkongsian! 

After that naik rehat je cikgu Ras ajar pasal ''LGBT'' then cikgu tanya apabenda tu ? so aku dengan megah cakap kua2 ''L=LESSBIAN, G-GAY , B- BISEX, T-TAK TAHU''.Rupanya T tuh stand for ''Transform'' OHH == hehe! tapi aku bukan penyokong #teambersih! sorry :) then aku xbalik aku call abah tercinta suh hntr duit oand letak beg kt kete dapat rm10 je? emm xpelaa. haha :"( so esok aku dh start exam art paper kind excited actually :) wish me all the best okay? insyaallah dah tekad nak buat the best kali ni cuma kalau subject history aku mcm 50% 50% hee :) klah ni gambar lama masa g lepak seaside dgn gf2 saya muah <3




Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless