Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
Meet Farid Rahim
Tuesday, January 10, 2012 • 7:23 AM • 0 Besos





askm today saya nak bercerita tentang kawan baik saya Farid Rahim . YEwp he is my twins :) kita orang dah berkawan since darjah 1 lama kan? lama sangat almost 11 tahun la tahun nie if im not mistaken . woo lama weh aku kenal dia ni lebih dulu dari aku kena bff aku afy and leen so do aleep . Farid nie pelik orangnya tapi actually dia kelakar and good adviser pfft *mesti kembang farid baca nie haha . weh thnks taw sbb kau advice aku semalam i will remember this ''semangat kaw lemah sgt nie. kaw lupekan jela. dont let this silly things bring yourself down beb, sampai bila kaw nak ngis?'' :) thank you very much aku hope kita bole jadi kawan and twins forever :) amin bila aku suh kau rahsiakan psl semalam kau cakap '' hey i will shut my mouth ok and hey im ur twin remember? im promise :') '' tq farid . Even sebelum nie kita penahhh mcm x rapat kan but kalau boleh lepas nie rapat macam skrg ok? aku syg afy, leen kau and ofcoz aleep and acap ohlala korunk la punca semangat aku , aku takkan kisah dengan apa nak jadi as long korunk ada and korunk kwn aku , aku jujur aku xpernah ada kawan yg sanggup susah senang sama2 mcm ni and i hope this will stay frever amin. i just wanna tell all of u that i love u guys so much its deeply cme frm my heart. So back to the story Farid once and again tq :)

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless