Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
Allah S.W.T is testing me
Monday, January 9, 2012 • 5:34 AM • 0 Besos


bismillahirahmanirrahim ...

ya Allah haih harini mood aku jatuh menjunam umpana manusia terjun dari menara klcc :( berkecai-kecai semangat aku nak sekolah tahun nie selepas berlakunya salah faham dengan salah satu guru :( ya Allah haihhh kenapalah boleh jadi macam ni? so unfair ok . Its not my fault belum ppe dah dicop pelajar bermasalah . Maybe nie dugaan untuk aku as my last year in school. Mencurah-curah airmata yg jatuh mengalir membasahi pipiku ini benda ini semua jadi luar kawalan emosi aku mungkin sebab kali ini aku benar-benar ikhlas inginkan sebuah perubahan dalam hidup aku . ya Allah kuatkan aku ;) aku xnak lemah hanya sebab benda2 remeh macam nie masih jauh perjalanan aku hingga ke peperangan SPM kla bye askm :/

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless