Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
I month and counting
Friday, February 24, 2012 • 3:08 AM • 0 Besos


Alhamdulillah saya dengan Honam sudah 1bulan. Finally ! heee One month and counting insyaallah kekal. Saya sayang sayang sayang sayang sayang awak bie :* even snow suka semakk! at least aku tahu dia yang hegeh kat Honam and Honam xlayan. Tadi proved when:

actually Honam tak tdo dari malam semalam coz dia training then balik pukul 5 tak tdo suddenly Uncle dia meninggal *alfatihah rest in peace, so dia kena pegi Bangi uruskan everything pagi tuh on the phone kejap sebab rinduu sangat before pergi sekolah then terus pergi sekola . Balik je skola dapat messages from Honam dia cakap '' Ya Allah sedihnya'' and another text is '' Sayang,im home'' sabar k bie? ajal dia dah sampai then dgr Honam cerita masa solat jenazah touched :'') sbr k syg? okay tu xkisah la then Honam tdo taww so aku tak nak kacau dia coz ak tahu dia ngantok plus penat but.................... aku sendiri tak nak kacau Honam tdo ttbe Snow semak call2 dia angin pulak aku . Kau nak apa pmpuan? nak sakitkan hati dia lagi? back off ! then at frst mcm nie

Honam: SAYANG!!!
me: yew b
Honam: MACAM MANA NAK TDO!!
me: lah tdo je la . kenapanya?
Honam: snow nie asyik call je
me: ee nak apa lg g la text dia mrh
Honam: xnakla nt dia ingt b bagi harapan kat dia ingt syg yang call bru nak angkat

see? haih iloveu laaa kurus :* swear to god. And one more thing as what i told u my ex is super nothing but you are my everything okay sayang may this relationship long lasting amin

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless