Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
k nah kau baca sampai lebam
Monday, October 24, 2011 • 10:35 AM • 0 Besos


kan ? aq mrh gila kan? haih entahla. k lupakan. hahha xnak2 nak explain jgk! k jap nak bukak youtube didadali amboi2 lagu dia. punk skli kt muka =='

k awak saya nak minta maaf sbb selama saya bergelar gf awk sya s
elalu remehkan awk, buad bodoh ngn awk, kan? sya tahuuu smpi awk ckp sya xde perasaan . k xpe sya accept. awk baik kan? baik sgtt , comel je kalau cakap kelantan. sangat rindukan tu smua. but sorry saya xtahu kenapa saya still wt mslh ngn awk kan? mmg sya nie jnis x reti bersyukur kan dpt org sebaik awk :/ awk sya nak awak tahu saya sayang awk sgt2 berdouble2. saya takut saya hilang awk. sya selalu tgk awk online , saya tggu awk IM sya. tahu x? haih pdn muka sya kan bila awk dh marah kt sya baru nak suffer cm nieyh kan? pdan muka boo boo :P

awk sbr la jangan la click X tuh baca lagi k? iloveula awk . awk sya gagahkan diri saya nak meet awk masa tuh even sbnrnya sya xbole klua and sya period , keadaan sya x mnntu. k awk sweet, baik, klakar, saya and acap selesa lepak ngn awk. k thnks.

Then after few days kita gaduh kan? pdhal awk yg ckp kt sya nk ckp baik2 and sya trus mrh2 awk kan? iknow salah sya lgg kn? k sya tahu but sya x sngka bnda nie jdi mslh bsr. then sya oncall ngn awk and sya ckp ''let just break'' kan? sya yg sbut mmg slh sya .

And after that kita still cntct kan? awk slu na join and nak jumpa kalau sya klua. Saya mmg nak tpi its not tht easy dear. paham x kenapa? sbb saya syg awk, syg yg amat tersgt2. entahla kadang2 sya pun confuse dgn awk sbb awk nie lbeyh suka jujur dgn acap berbanding sya. k xpe . thnks sbb slu rsau kan sya masa kita mula2 kenal.

k then awk ckp sya x de perasaan ? okay buktinya saya amat2 jeles jika ada wanita gedik2 wall awk nak syg2 bagai. pehh terbakar jantung bhaii. buktinya juga sya xpenahh ctew psl llki mcm nie kt blog sya see? how much u mean to me? dont u realse all tht? hmm awk ckp sya xkisah kalau awk kena pndah ikut papa awk ? awk tahu x? sya teramat2 kisah sbb saya xnak awk jauh dri saya, now pun dh rasa jauh lagila kalau awk pndah hmm, sya takuttt awkk ada gf lain. seriously! clear?

k lps baca nie awk pkir btol2 k apa yg saya ckp nie jujur lahir dri hati sya yg comel nie :) saya rndu ustaz Azizan sya. awk x rndu? k mmg awk xde perasaan . sya rndu suara awk, senyum awk, bahu awk, nyanyian awk, segalanya psl awk FH. plse understand. sya wt bodoh je ngn awk sbb apa? awk dh tahu kan kenapa. sbb sya nak tgk awk mcm mne. t
hts all xde nya sya nak game2 awk. plse faham. plse plse plse plse plse plse plse! im begging u plse.

tahu x setiap detik sya takuttt apa2 jdi kt awk? many thngs cme across my mind as i wakeup early in the morning its all just about u FH! plse la ! kalau awk on9, awk chat ngn cpe, cpe call awk? text awk? bbm awk? skype awk? smua tuhhh awk tahu ? tahu x? haih sdeyh :'( btol laa cm nieyhh puih puih unlike!


xnak gdo2 mcm nie. k . watlek je na? bye FH MUAH :*


imissu like hell bye

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless