Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
maafkan saya :(
Thursday, March 17, 2011 • 7:19 AM • 0 Besos

Assalammualaikum alhamdulillah saya masih diberi pelung untuk mengeupdate(bahsa jawaaaa) okay saya mohon maaf sebab kebelakangan nie blog saya menghadapi mslh teknikal! or dlm omputeh tecnical prblm *cehwah gtuh malatopp!! okayhh let strt bia saya simplify je ok! frst off all nak ucapkan ribuan jutaan terima kasih pada mereka yg masih rajin nk bukak link blog cik huda cumil niee *ceh ayttt iaitu berryheshe.blogspot.com .mohon maaf ok! saya mmg dh x bole updte masa tuhhh alahaiii ! ksiannn btol! kan?? haha! okayh dhh jgn ngis xpe saya paham betapa rndunya kalian nak baca blog saya nieee ok! mcm nie apa dh jdi ngn saya slme ini? ceh ayt desprte !

okayh frst thg nk bgtw yg saya mkin membesar skrg! yala mkin tua dri hari ke hari dlm meniti alam remaja*ceh ayt x nak mcm dato fadhilah kamsah pulakkan! haha! okayh lps tuh nk bgtw saya ada cplee dgn satu bdk nie nama dia NOH! noh ? noh mne nie? handsme x? org mne? dh kje? muka dia ada cuml mcm huda x? eh stop! stop! haha! okayhh 1 , 2,3 ! tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ini dia noh tuhh 

nie la noh cumil x cumil x?
but so sorry aq rasa aq x match dgn dia im so sorry noh! ok he ask me to be wth him bck but.....
im nt ready yet ok so hold on! 

okayh the aq break off dgn dia but we still mcm biasa kan b? x de busted2 kalo dh break nie mcm kampungan pulakkan! alahaoooooo! haha okayhh eh huda x kn ctew nie je koyd x de story ag kewp? ade2 kejappppppppppppppppppppppppppp la *over 

okayh harituh kan aq klua dgn anak pakcik othman iaitu nur nadia othman yg duduk dekad parit ibrahim tuhhh! haha! kenal x? kenal x? x kenal? pegiee search naddy cyrus yewhh budak yg buad kan banner blog saya nie walaupun eja x btol! jdi la labuu! haha! okahy ktwg pegi billion nak beli barang skit so then kami makan dekad restoran terkemuka dia pontian selain pizza hutt apa lagi kalau bukan KENTUCKY FRIED AYAM! sedapp woahh! cehh ! haha mcm jakun pulakk aq niee hahah sakai ! kisah? the pegi jalan2 beli ksut n blalala opps! lupa nk gtw aq nmpk NABIHAH SOFWAN ,NAMIRAH SAID N THE GENG! wuhuu korunk sombunk siakkk! mrjuk kunk kunk kunk! *cptla pjukkk! wakaka yewla tpii dwg ckp nampak aq! wah jeng jeng ilikeee! maluu lah pulakk ceh gdikk ! okayh bersiap sedia untuk berita tergempar bukan tsunami dekad jepun tuh nie lagi gempak dri tuhhh! aq n naddy kua pki tdung cye x? cye x? ahh tgk tuh msti korunk gelak2 gulinggg baca nie kan! ehh geram niee *dgn muka bengis gdik! okayh x cye tgk niee

jeng jeng! dgn bangga nya saya upload pic terhangat di billion nie haha!

haha cumil kan kamiii? haha well u know us kan2

OK SSEKIAN wslm


Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless