Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
tiring day
Wednesday, January 19, 2011 • 7:33 AM • 0 Besos

okayyy askm semua seperti hari2 berlalu sblum niee aq g skola as usul as always! grrr bosann btol haha xbaiklskola la bestt kan sygg? haha so skolaa hriniee bestt la jgkk..apa yg yg best..best la bljrr! wuut2 mcmm poyoo jee huda niee kan -;;- haha ..so hri nie hari rabu 19 januari 2011 wooo..lagi sebulan brthday mama! wink2..kan2 kena pki bju unit beruniform kan2..so aku niee pnya malsh nyaa pki la tshrt dgn suar  trck skola aq yg howtt tuhh woo bangga doee melangkah ke sekola dgn berbekalkan azam yg membara untuk belajar bersungguh2 malangnyaa setiba di sekolaaa azam aq padam si simbahh hasutann kawan2 yg bestt blew diajakk bergossip haha! okayy rupa2nya at kls aq  ada bdk bru nama dia daren ok sumpah handsme x tpuu dia frm Sarawak kan..tpi sorry aq x tgur dia un ok! euwww haha ...ilovemy naz ok! paham x bie? only u...so okayy dia nie snyp jee putih nak matieee bibir merahhh! aww  cute ...perfectly cute...dwg niee smua mnttt daren tu kecuali aq ngn farhana je x..haha xpelaaa jgn bdk laki kls aq un suka je sdh! pehh ttbe je ariniii kne balik kol 1.30 wtf! hahaha okay biasa la mngah atas kne balik awll jgn mlssss yew cik huda ! go chaiyok!! haha..sme kembang kempis nyaa aq msee tuhh! haha frst time doee walaup dah 10 thun aq bljr seni hhaha..usaha tangga kejayaan kan bie? ceh ttbe biee pulak ha rndu sgt mcm nie la dia...haha jew nk storyy byk lagii ctew best hri niee kne kcaw je ngn ustaz khuzairi pehh kls sumpah lucah gila hari ni..bljr psl kahwin la tarik puting! ha lucah x? hahah u bru skitt ! haahha okayhh la by2

Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless