Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
syaiddatul shahirah
Wednesday, December 8, 2010 • 8:30 PM • 0 Besos


yeah klo aq ckp aq ngiss msti kwn2 aq x percaya coz aq nieee susah kan nx ngess even korunk (kwn2 skola) dh kwn ada yg dri tadika but korunk x penah skli un tgx aq ngess sebab remeh2 org bgi motovsi yg lelaki nges aq je x nges2 kan? tpi x taw npe ttbe aq ngis lepas aq terpandang gmbr nieee..n suddenly aq bkk blog syera thnkz eh coz stil ingt aq n letak nama aq kt sidebar tuh.rmi kata kita kembar kan? wlu aq tinggi skit dri kaww ..aq rndu kaw sumpah aku ckp niee la kali pertama dlm sejarah hdup aku , aku nges sebab kwn ..And aku rasa ko je yg mampu syg.niee kali kedua dh nges psl ko.ko plx slu nges dekadd aq..hampeh melekat sgle objek dri hdung kaw kt bju aku..wehh blew nx jmpe? ko dh duk kl kan..sorry la aq x bole amek skola kt kl.maybe klo pndah aq sty skola kt melaka.wehh.aq rndu kaww sumpah wehh..aq x dh x bole tahan..coz slme nieee ko jee yg btol2 rapat ngn aku..and tdo ngn aq mcm org gileww nak romen2 smuaaa ..ko kan anak angkt mak aq un..aku rndu ko sgt2..ko jge diri bek2 taw at kl..klo sakit mkn ubt..aku takoyd aq x sempat jmpe kaw..yes kita sgt berbeza kan..aku nie garang,ko lakk lembut ,aq suka gdo,ko nie takut sikit kan, aq x sensitif,ko sensitif,...tpi perbezaan tuh yg buat kita baik kan..aq hope ko x lpe aq ..byk pic kita sama2 tpi aq x taw mne smua pix tuhh ..so ini je yg ada kan walau gambar lama

location: times square,kl,malaysia
gonna miss this moment
kita naik teksi g hotel smua kan?
rnduu wehh
hope will meet u soon
tc i nee u badly girl


Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless