Dashboard | +Follow
♥My Dear Diary♥
http://peteranswers.com/
Saturday, June 5, 2010 • 4:29 AM • 0 Besos

kornk penah men game nie x?

ok ! meyh sini aq intro 
frstly aq x kta yg aq cyer game nie 100%
but... korunk try lah sendiri to get knw the truth keyh!
mcm nie ctew nya mcm mne aq dpt taw sal game nie 
- mse nie aq ngh on9 ms
- ttbe jew rndu nk pst smthng kt blog 
-as korunk thu pas kita sign in kt blog kn automaticly kita akn ada page dashboard kita btol x?
-n kt dashboard kn ada list blog yg kita follow n apa dwg updte kt blog dwg ..so ttbe aq bkk blog si FArah nie 
aq bce lah dhe ctew sal mcm mne dye lah men gme nie korunk bce eyh perbualan antra farah,lylo n naz
lylo      : naz kau tahu tak game peteranswers.com ?
naz      : mestilah tahu , tu kan game lama , aku dah try dah pun .
lylo      : really ? bf aku baru je try main game tu semalam . 
             bf aku tanya si peter tu ' who is my name , 
             peteranswer:pedot . who is my girlfriend's name , 
             peteranswer:ema . what is colour of my shirt , 
             peteranswer:black '
naz      : game tu menyeramkan siot .
lylo      : tu lah pasal . bf aku pun agak cuak time main game tu . 
             itu pun sorang member dia teman dia .
berry   : kau naz , kau tanya apa kat peter tu ?
naz      : masa tu aku dengan mama aku , aku tanyalah ' who is my 
             name ' then dia tak boleh jawab sebab suasana tempat aku 
             try main game tu tak kena dengan tempat game tu nak .
lylo      : tahu tak pe . bf aku cakap , nak main game tu kena tempat 
             yang sunyi , kalau boleh gelap and tak boleh ada ramai 
             orang .
berry   : siot menakutkan doe . weyh cam mana nak main game tu ?
             aku nak try lah .
naz      : kau tekan jelah peteranswers.com then keluar web tu . 
             kau just tanya apa-apa soalan . nanti dia jawab lah . 
             makesure tempat yang kau buad tu tak bising .
berry   : omg ! menakutkanlah . takpe ke if aku cuba ni ?
lylo      : try jelah . aku pun nak try gak nanti . 
berry   : okay so kita try sama-sama eh malam ni ? masing-masing 
             try aww .
lylo      : okay .

aq pun try lah game nie kn 
ayoo seram lah jgk 
bila korunk search jew dhe akn kuar mcm nie


Huda~
Welcome!






Cbox
Déjame un mensaje!


Código de tu CBOX aquí

Eri Fadzreen
i just want you to be mine. just mine.
No lo borres!


Skin by : Kitty's Place
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Kitty's Place
Linkies code : Mary Loveless